czwartek, 28 sierpnia 2014

Wakacje w Godkach 2014 - kilka zdjęć







  





9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wszyscy chcą życ ekologiczne. Budują pasywne domy, montują solary, wystawiają śmietniki do segregacji odpadów itd. W końcu wszyscy się ockneli, że ekologia jest ważna..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zdjęciach widać, ze większości podobał się wyjazd i wyglądają na zadowolonych. ja jestem zdania, że jeśli wyjeżdżamy gdzieś turystycznie i nawet na kilka dni to warto jest zadbać o nasze bezpieczeństwo. Ty, bardziej, że gdy będziemy używali https://kioskpolis.pl/kalkulator-turystyczny/ to mamy możliwość uzyskania zestawienia wielu polis, gdzie z pewnością odnajdziemy najlepszą dla nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalkulatory ofert ubezpieczeniowych są bardzo praktycznymi narzędziami, z których często korzystam przy wyborze polisy. Ostatnio np. szukałam dogodnej oferty ubezpieczeniowej oc i znalazłam takową dzięki kalkulatorowi online https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac. Aby wyszukać oferty przez kalkulator, trzeba jedynie podać kilka niezbędnych informacji o sobie oraz naszym pojeździe. Polecam korzystać z kalkulatorów, które są bardzo wygodne, a także pozwalają nam zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

      Usuń
  5. Magicznie <3 na takie wyjazdy dobrze jest się przygotować, wykupując przede wszystkim dobry pakiet ubezpieczeniowy - https://kalkulator.ubezpieczamy-auto.pl/kalkulator/oc-ac/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie każda forma wypoczynku wakacyjnego jest fajna i muszę przyznać, że ja również już nie mogę się doczekać. Jestem zdania, że doskonałym sposobem jest wypożyczenie przyczepy kempingowej z firmy https://autocampingi.pl/ i w taki sposób możemy zwiedzać co chcemy.

    OdpowiedzUsuń